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British Airways Executive Club
- die gehen mir langsam gehörig auf den Geist. Wollte meine Meilen bei denen nachträglich gutschreiben lassen, dann kam diese mail:
Dear Herr sanibel
Thank you for requesting BA Miles and Tier Points credit for the following ticket number:
Ticket Number: 125 XXXXXXXXXXX
Unfortunately we are unable to credit your account on this occasion due to the following reason:
We are unable to confirm that you travelled on the above ticket number. The name on the ticket must match the name on your account to be automatically credited.
Please check the details and submit a new claim online. If the above ticket number is correct, and you can provide us with your flight details and any additional information to help us process your claim, please contact your local Service Centre with the details.
Provided your membership number is correctly entered into your booking and the name matches your account, your flights are normally listed against your membership number once the flight has been taken.
For full terms and conditions of the Executive Club, click on this link: https://ba.com/travel/ecterms/public/en_gb
If you have a further query, please contact your Executive Club Service Centre. To find the contact details of your Service Centre click here:https://www.britishairways.com/travel/custsp/execclub/
Yours sincerely,
British Airways Executive Club
Your case reference is: XXXXXXX
Executive Club Number: XXXXXXXX
Selbstverständlich hat der Name übereingestimmt. Würde mir schon gerne die Meilen gutschreiben lassen (sind auch nicht gerade wenig, da teilweise interconinental in Club World) und mit diesen Meilen zudem der Silver-Status erreicht sein dürfte.
Hatte letztes Jahr schon mal dieses Problem - da haben sie mir die Meilen nachträglich auch nicht gutgeschrieben (habs dann sein lassen, da ich zu diesem zeitpunkt davon ausging BA nur äußerst sporadisch zu fliegen).
Jemand ähnliche Erfahrungen gemacht?
- die gehen mir langsam gehörig auf den Geist. Wollte meine Meilen bei denen nachträglich gutschreiben lassen, dann kam diese mail:
Dear Herr sanibel
Thank you for requesting BA Miles and Tier Points credit for the following ticket number:
Ticket Number: 125 XXXXXXXXXXX
Unfortunately we are unable to credit your account on this occasion due to the following reason:
We are unable to confirm that you travelled on the above ticket number. The name on the ticket must match the name on your account to be automatically credited.
Please check the details and submit a new claim online. If the above ticket number is correct, and you can provide us with your flight details and any additional information to help us process your claim, please contact your local Service Centre with the details.
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Yours sincerely,
British Airways Executive Club
Your case reference is: XXXXXXX
Executive Club Number: XXXXXXXX
Selbstverständlich hat der Name übereingestimmt. Würde mir schon gerne die Meilen gutschreiben lassen (sind auch nicht gerade wenig, da teilweise interconinental in Club World) und mit diesen Meilen zudem der Silver-Status erreicht sein dürfte.
Hatte letztes Jahr schon mal dieses Problem - da haben sie mir die Meilen nachträglich auch nicht gutgeschrieben (habs dann sein lassen, da ich zu diesem zeitpunkt davon ausging BA nur äußerst sporadisch zu fliegen).
Jemand ähnliche Erfahrungen gemacht?