SAA: Fantastisches Angebot ex. CPT/JNB nach GRU (Business Class)

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ICPUI

Erfahrenes Mitglied
12.10.2014
1.072
406
ZRH
Geht auch als Gabel bis JNB für ein bisschen mehr, falls wer von da aus weiter will.
 

claus

Reguläres Mitglied
08.02.2015
81
0
https://www.seatguru.com/airlines/S...irways_Airbus_A330-200.php?flightno=222&date=

Submitted by SeatGuru User on 2017/06/20 for Seat 5A
The SAA business class seats on this aircraft are NOT fully flat, they are inclined when fully reclined, and with various lumps and protruberances. Further, they are upholstered partly in a rough tweed, so SAA provides a mattress-type pad to lay on the seat as well as a blanket/duvet. This is extra work to deploy as well as a source of lumps and wrinkles, and then must be stowed prior to landing. The hard edge of the steel footrest at bottom of the seat is uncomfortable. The proximity to the seatmate and their video screen is also annoying. It is difficult for the window seat passenger to reach the aisle over the fully reclined aisle seat on the outboard sides, so if in the aisle seat you are likely to be disturbed. Much less comfortable than pod-type layouts as on AC, BR, CX. Combined with indifferent inflight service, I would not recommend SAA business class.



Die Buchungsklasse hab ich noch nicht gefunden:

D wäre zum Beispiel:

https://www.wheretocredit.com/deutsch/south-african-airways/d
 
Zuletzt bearbeitet:

Cflyer

Erfahrenes Mitglied
11.10.2015
1.766
591
HPN
Guru User on 2017/06/20 for Seat 5A
The SAA business class seats on this aircraft are NOT fully flat, they are inclined when fully reclined, and with various lumps and protruberances. Further, they are upholstered partly in a rough tweed, so SAA provides a mattress-type pad to lay on the seat as well as a blanket/duvet. This is extra work to deploy as well as a source of lumps and wrinkles, and then must be stowed prior to landing. The hard edge of the steel footrest at bottom of the seat is uncomfortable. The proximity to the seatmate and their video screen is also annoying. It is difficult for the window seat passenger to reach the aisle over the fully reclined aisle seat on the outboard sides, so if in the aisle seat you are likely to be disturbed. Much less comfortable than pod-type layouts as on AC, BR, CX. Combined with indifferent inflight service, I would not recommend SAA business class.

Ziemlich alt, die Meldung. Gemäss Google Matrix ist es die neue Business wie auch nach JFK. Mal schauen, ob sich das irgendwie kombinieren lässt (z.B über ein WE, wenn man eh in SA ist)
 

Inzaghi22

Neues Mitglied
20.12.2010
19
0
GRZ
Ziemlich alt, die Meldung. Gemäss Google Matrix ist es die neue Business wie auch nach JFK. Mal schauen, ob sich das irgendwie kombinieren lässt (z.B über ein WE, wenn man eh in SA ist)

Das kann man so nicht ganz sagen. Bei der Sitzplatzreservierung scheint bei mir im Moment 2-2-2 auf, also alte Business im A330-200. Es werden auf dieser Strecke auch A340 (auch alte business) eingesetzt und A330-300 (neue business). South African tauscht sehr gerne munter herum... In den letzten 14 Tagen war es 3xA340-300, 2xA330-200 und 8xA330-300. Da is alles möglich ;-)
 

clubfan

Erfahrenes Mitglied
17.09.2009
2.284
126
weiss jemand, wann die alte Business Class Bestuhlung der A340-600 auf der Strecke FRA-JNB-FRA ausgetaucht wird in die neue, die auch nach London geht? Danke.