ANZEIGE
Die Situation:
Gebucht wurden mehrere Nächte im Crowne Plaza STABIAE - SORRENTO COAST für ~1.200 EUR als (prepaid) advanced safer rate.
Heute kam plötzlich folgende eMail:
"Dear Foxfire,
We would like to inform you that, effective from March 1st 2014, our Hotel is no longer part of the IHG Group.
As a consequence of this change, we have modified the Hotel’s name in TOWERS HOTEL STABIAE SORRENTO COAST!
This change is not going to affect, in any way, your existing reservation that it is always confirmed at conditions stated in the confirmation e-mail you received from IHG.
We would like to assure you, as well, that Management and Property are still the same, and the type of services and standard quality provided will remain the same as well.
Should you however wish to cancel your reservation, of course, you are still able to do it, unless it is a prepaid reservation.
We remain at your complete disposal for any further information you might need, and we look forward to hearing from you back.
Yours Faithfully!"
Im IHG-Pofil steht noch: Points to be earned: 17,379
Anfrage ans Hotel: Ja, IHG vergibt noch Punkte + Nächte, da zu IHG-Zeiten gebucht und bezahlt.
Antwort von IHG: Nein, keine Punkte oder Nächte, da kein IHG-Hotel mehr.
Anfrage ans Hotel: Nein, Geld gibt's nicht zurück, da regulär über IHG-Website gebucht und bezahlt.
Antwort IHG: An's Hotel wenden, da IHG nicht mehr zuständig.
Was nun?
Für 1.200 EUR OHNE Punkte und Nächte-Anrechnung kann ich in jedes andere Hotel in der Gegend gehen. Die sind sogar preislich günstiger...
Gebucht wurden mehrere Nächte im Crowne Plaza STABIAE - SORRENTO COAST für ~1.200 EUR als (prepaid) advanced safer rate.
Heute kam plötzlich folgende eMail:
"Dear Foxfire,
We would like to inform you that, effective from March 1st 2014, our Hotel is no longer part of the IHG Group.
As a consequence of this change, we have modified the Hotel’s name in TOWERS HOTEL STABIAE SORRENTO COAST!
This change is not going to affect, in any way, your existing reservation that it is always confirmed at conditions stated in the confirmation e-mail you received from IHG.
We would like to assure you, as well, that Management and Property are still the same, and the type of services and standard quality provided will remain the same as well.
Should you however wish to cancel your reservation, of course, you are still able to do it, unless it is a prepaid reservation.
We remain at your complete disposal for any further information you might need, and we look forward to hearing from you back.
Yours Faithfully!"
Im IHG-Pofil steht noch: Points to be earned: 17,379
Anfrage ans Hotel: Ja, IHG vergibt noch Punkte + Nächte, da zu IHG-Zeiten gebucht und bezahlt.
Antwort von IHG: Nein, keine Punkte oder Nächte, da kein IHG-Hotel mehr.
Anfrage ans Hotel: Nein, Geld gibt's nicht zurück, da regulär über IHG-Website gebucht und bezahlt.
Antwort IHG: An's Hotel wenden, da IHG nicht mehr zuständig.
Was nun?
Für 1.200 EUR OHNE Punkte und Nächte-Anrechnung kann ich in jedes andere Hotel in der Gegend gehen. Die sind sogar preislich günstiger...
Zuletzt bearbeitet: