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epayments

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Timo1983

Erfahrenes Mitglied
19.02.2017
286
0
Angemeldet

UK IBAN mit SEPA Ein und Ausgang möglich sowie BITCOIN

Natürlich muss man sich voll verifzieren

E-Money und FCA Lizensiert.

Ist eine Mastercard die man bestellen kann
 
Zuletzt bearbeitet:

HeinMück

Erfahrenes Mitglied
03.10.2016
2.008
188
Ist ja richtig günstig der Laden.

Einkommende SEPA-Überweisungen 1%, mindestens 25 € (!)
Ausgehende SEPA-Überweisungen 30 €
Ausgehende SEPA-Überweisungen auf Firmenkonten 40 € + 0,5 %

Aber immerhin reicht für die Anmeldung ein Scan eines Ausweisen und kann man sich die Karte eine eine beliebige Adresse schicken lassen.

Nachtigall ick hör' dir trapsen
 
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Reaktionen: JFI und Tord

DerSimon

Erfahrenes Mitglied
01.03.2015
7.354
8
Ist ja richtig günstig der Laden.

Einkommende SEPA-Überweisungen 1%, mindestens 25 € (!)
Ausgehende SEPA-Überweisungen 30 €
Ausgehende SEPA-Überweisungen auf Firmenkonten 40 € + 0,5 %
Also ich lese in de Preisliste 0.50€ für ausgehende Überweisungen und 0.00€ für eingehende.

Aber immerhin reicht für die Anmeldung ein Scan eines Ausweisen und kann man sich die Karte eine eine beliebige Adresse schicken lassen.

Nachtigall ick hör' dir trapsen
Ja, persönliche IBAN, englisches Ident, hohe ATM-Limits und früher noch Eingang per Bitcoin haben das Produkt in bestimmten Kreisen relativ populär gemacht.
 
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Reaktionen: Timo1983

HeinMück

Erfahrenes Mitglied
03.10.2016
2.008
188
Also ich lese in de Preisliste 0.50€ für ausgehende Überweisungen und 0.00€ für eingehende.
Hmm, wo bin ich denn da gelandet? Ich bin jetzt gerade im Büro und kann leider nicht auf den Verlauf im Browser vom Heim-PC zugreifen. Heute Abend werde ich einmal nachsehen.

Edit: Hier gibt es die teuren Konten: https://epayservices.com/en/fees.html Ist wohl eher etwas für Waschfrauen und -männer.
 
Zuletzt bearbeitet:

Jodimaster

Erfahrenes Mitglied
21.12.2019
648
82
Hello, We have received your outgoing payment request. Unfortunately, the payment details were not filled out correctly. Please ensure payment details include the purpose of the transfer with the supporting documents mentioned. For example, when withdrawing funds to your account, please indicate 'transfer to personal bank account'. If sending funds to an individual member please indicate 'private transfer'. If you you are sending funds to a 3d party for goods or services provided then please indicate payment details in full format (the aim of the transfer + invoice or agreement number) For example, 'payment for consulting services according to invoice xx/agreement xx' or 'private transfer'. We refunded the transfer back to your e-wallet. As we do not have the right to change the details on your behalf please create a new payment order with the correct details. Thank you! Dina, Financial Operations Department

Die prüfen jede ausgehende Überweisung (SEPA) auf diese Kriterien
 

Jodimaster

Erfahrenes Mitglied
21.12.2019
648
82
Wegen Brexit

[h=3]Ticket No. xxxxxxxx. Brexit[/h]


Hi!

Thanks for your query.

Please be informed that nothing has been changed yet if any of the changes will be applied, we'll inform all the customers in the 'News' section.



Let us know if there's anything else we can help you with.
 

MinorTom

Aktives Mitglied
08.11.2019
209
29
Is grad ne mail reingekommen:

URGENT: Information about your ePayments account
Dear Ajit,

We write to inform you that in accordance with paragraph 12.1 (j) of our standard terms and conditions, we have unfortunately taken the hard decision to suspend activity on customer accounts, effective from today. During the course of this suspension customers will be unable to transfer, deal, withdraw or deposit funds and will be unable to use their ePayments cards.
Following a review by the Financial Conduct Authority ('FCA') of ePayments Systems Limited's ('ePayments') anti-money laundering systems and controls, a number of weaknesses have been identified which require urgent remediation to ensure that our customers can enjoy a safe and secure platform.
Following discussions with the FCA, ePayments has agreed to suspend activity on customer accounts until remedial action has been undertaken to the satisfaction of the FCA.
We know this will be a very frustrating time for our customers. We apologise for any inconvenience caused and are working tirelessly with the FCA to ensure improvements are made and accounts can be reactivated as soon as possible.
During this improvement process, we want to assure customers that their funds are being safeguarded as normal.
Should you have any questions in connection with this letter please contact support@epayments.com

Auf der Webseite gibt es auch eine ähnliche Meldung als Pop-Up.
 

Jodimaster

Erfahrenes Mitglied
21.12.2019
648
82
Das passt auch dazu, DSX war die Kooperations Börse/Exchanger für Kryptowährungen die epayments bis heute akzeptierte

Hey xxxx

Following the news that ePayments has temporarily suspended all accounts, transfers between DSX and ePayments are temporarily suspended.
In the meantime for deposits you can use one of the following methods:


  • [*=left]Bank transfers;
    [*=left]Debit/credit cards;
    [*=left]Cryptocurrency.
Thank you for your understanding.
Best regards,

DSX Team
 
Zuletzt bearbeitet:

DerSimon

Erfahrenes Mitglied
01.03.2015
7.354
8
Dafür, dass die mir zumindest relativ unbekannt sind, haben die mit knapp 125 Millionen Pfund Kundeneinlagen in E-Geld ja schon ordentlich Cash.

--
Das passt auch dazu, DSX war die Kooperations Börse/Exchanger für Kryptowährungen der epayments bis heute akzeptiere.
Gleicher Geschäftsführer, gleiche Adresse,

In 2018 knapp 8 Millionen laut Geschäftsbericht auf Grund einer Sicherheitslücke verloren.

Also wer nicht Russe ist und bei den beiden Anbietern sein Geld für normale Zwecke verwendet, der ist schon mutig.
 
Zuletzt bearbeitet:

Jodimaster

Erfahrenes Mitglied
21.12.2019
648
82
ePayments helps more than 1 000 000 individuals and 1,000 companies receive instant international payments with no fees. Our clients range from freelancers and major advertising networks through to popular affiliate programs

Aber eben FCA Reguliert
 

MinorTom

Aktives Mitglied
08.11.2019
209
29
Also wer nicht Russe ist und bei den beiden Anbietern sein Geld für normale Zwecke verwendet, der ist schon mutig.

Ich bin da auch nicht fertig registriert (merkt man am falschen Namen.

Leider hat die E-Mail keinen Unsubscribe-Link, wenn also noch mehr kommen muss ich mir was überlegen : - ). Mal schaun.
 

Jodimaster

Erfahrenes Mitglied
21.12.2019
648
82
On the February 11, 2020 ePayments Systems Limited (‘ePayments’) agreed with the Financial Conduct Authority (‘FCA’) to suspend all activity on its customer accounts. This decision was taken following a review, by the FCA, of ePayments anti-money laundering systems and controls, which identified weakness that required remediation.
We know this will be a very frustrating time for our customers. We apologise for any inconvenience caused and are working tirelessly with the FCA to ensure improvements are made and accounts can be reactivated as soon as possible. During this improvement process, we want to assure customers that their funds are being safeguarded as normal.

PopUP Text auf der HP
 

MinorTom

Aktives Mitglied
08.11.2019
209
29
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Die haben wohl echt Probleme... :eyeb:
URGENT: Information about your ePayments account
Hello, Ajit,
Following yesterday’s announcement outlining the suspension of activity on customer accounts, we have become aware of customers being approached by third parties, offering to help access suspended accounts and recover funds.
ePayments did not send this message nor did we authorise any party to send it. Any such request should be treated with extreme caution and we urge you not to reply to it. Also, please do not follow any links, included in these messages.
We highly recommend the following security rules are followed:

  • do not give your password to third parties (even to us). Access to your ePayments personal area should only be available to you
  • do not send your password via email, instant messengers or SMS to anyone
  • use two-factor authentication (2FA) for authorising your account
  • before entering your password, be sure that the real website address is shown in the browser’s address bar
  • do not follow links from emails with suspicious content. Always pay attention to the sender’s email address and the email format (if it differs from the usual format)
  • do not send your personal information and copies of documents upon request if you are unsure who exactly is requesting them. ePayments always addresses clients by their name, and requests will only be sent from the email addresses indicated on our website
  • do not install suspicious programs received from acquaintances and strangers, especially if the program was downloaded from a website that distributes illegal content
If you received an email but are not sure whether it is from us, do not follow any links contained within it and do not open any attached files. Send us an email at support@epayments.com and we will look into it.
All official information is posted on the ePayments website and sent by email to all ePayments customers. We do not send SMS messages with announcements.
We understand this is a frustrating time for our customers, we are working tirelessly to bring our services back up and running. We want to assure customers that their funds are safeguarded throughout this process.
 
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