VS Flying Club: Veränderungen Virgin Atlantic Flying Club Silver

ANZEIGE

hippo72

Erfahrenes Mitglied
11.03.2009
11.472
3.967
Paralleluniversum
ANZEIGE
Hab's hier noch nicht gefunden, obwohl wohl schon länger angekündigt.
Gerade eine eMail bekommen:

We hope you’re enjoying being a Silver member. In May we told you about somechanges we were making to Flying Club Silver. This membership year you’ll need10 tier points to stay silver. This changed to 15 tier points on 1 September2011, so in your next membership year, that’s how many you will need to earn.

The good news is, you now earn 50% extra base flown miles as a Silver member(this went up from 25%). Which means there'll be lots more rewards waiting foryou to enjoy.

And we really do want to see you back in Silver next year, so you’ll earn anextra tier point each way, in Upper Class booking classes J or D, (6 instead of 5). Plus if you travel PremiumEconomy in booking classes W or S, you’ll also earn an extra tierpoint each way (it’s gone up from 3 tier points to 4).

We hope to see you onboard very soon.

The Flying Club team
 

Toconaur

Erfahrenes Mitglied
08.02.2010
4.530
0
in Quarantäne
Hatte ich auch in meinem Spamordner und bin dadurch wieder erinnert worden, dass ich zwar als Goldmitglied geführt wurde (jetzt Silber), aber nie eine Karte bekommen habe. Gemäß der kompetenten Aussage des Servicecenters lag das daran, dass ich die regulären Auflagen (wie die meisten hier wohl...) nicht erfüllt hätte. Naja, auch egal - denke nicht, dass eine Silberkarte demnächst in meinem Briefkasten landen wird....
 

piiit

Erfahrenes Mitglied
15.09.2009
1.992
38
38² - Logged Out/Abgemeldet
Hatte ich auch in meinem Spamordner und bin dadurch wieder erinnert worden, dass ich zwar als Goldmitglied geführt wurde (jetzt Silber), aber nie eine Karte bekommen habe. Gemäß der kompetenten Aussage des Servicecenters lag das daran, dass ich die regulären Auflagen (wie die meisten hier wohl...) nicht erfüllt hätte. Naja, auch egal - denke nicht, dass eine Silberkarte demnächst in meinem Briefkasten landen wird....

Und ich hab se alle gekriegt, Gold, Silber und Rot. Die Aufmachung ist schon ziemlich stylisch und gefällt.