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Hallo zusammen,
ich habe mich vor ca. 3 Wochen für Elite qualifiziert und habe gelesen, dass es wohl am neuen Flughafen nicht so einfach ist die Elitekarte über Dritte abholen zu lassen. Daraufhin habe ich mich an den Kundenservice gewendet und gefragt wie der Status beim Versand der Goldkarte ist und habe folgende Antwort erhalten:
"As Turkish Airlines, we are renewing the infrastructure of Turkish Airlines' passenger program Miles & Smiles to improve our work processes and service quality. Due to the change in the system, Miles & Smiles membership accounts have a temporary disruption in the membership and RFID Baggage cards sending transaction.
Upon the completion of our technical difficulties, the related transaction will be completed as soon as possible.
Throughout this duration, you can use your digital card which is available via our Mobile Application.
We would like to remind you that, you may apply to our service point between 07:00 and 22:45 at Istanbul Airport in order to answer your Miles & Smiles Card request."
Ein Freund von mir wurde letztens in FRA vom LD abgewiesen, dass keine physische Karte vorhanden war und Probleme mit der App gab.
Mfg
ich habe mich vor ca. 3 Wochen für Elite qualifiziert und habe gelesen, dass es wohl am neuen Flughafen nicht so einfach ist die Elitekarte über Dritte abholen zu lassen. Daraufhin habe ich mich an den Kundenservice gewendet und gefragt wie der Status beim Versand der Goldkarte ist und habe folgende Antwort erhalten:
"As Turkish Airlines, we are renewing the infrastructure of Turkish Airlines' passenger program Miles & Smiles to improve our work processes and service quality. Due to the change in the system, Miles & Smiles membership accounts have a temporary disruption in the membership and RFID Baggage cards sending transaction.
Upon the completion of our technical difficulties, the related transaction will be completed as soon as possible.
Throughout this duration, you can use your digital card which is available via our Mobile Application.
We would like to remind you that, you may apply to our service point between 07:00 and 22:45 at Istanbul Airport in order to answer your Miles & Smiles Card request."
Ein Freund von mir wurde letztens in FRA vom LD abgewiesen, dass keine physische Karte vorhanden war und Probleme mit der App gab.
Mfg