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Seit 15.06.2021 haben die Lounges von Brussels Airlines nach acht Monaten coronabedingter Schließung wieder geöffnet - und es gibt einen neuen Partner beim Catering.
Statt vormals Autogrill ist nun Aramark - ein Newcomer in der Airline-Branche - für die Verpflegung in THE LOFT und der Sunrise Lounge verantwortlich.
THE LOFT ist derzeit täglich außer Samstag von 5-20 Uhr geöffnet; samstags nur bis 12:30 Uhr. Die Sunrise-Lounge für Gäste die nach Afrika reisen ist täglich von 8 bis 12 Uhr geöffnet.
Statt vormals Autogrill ist nun Aramark - ein Newcomer in der Airline-Branche - für die Verpflegung in THE LOFT und der Sunrise Lounge verantwortlich.
THE LOFT ist derzeit täglich außer Samstag von 5-20 Uhr geöffnet; samstags nur bis 12:30 Uhr. Die Sunrise-Lounge für Gäste die nach Afrika reisen ist täglich von 8 bis 12 Uhr geöffnet.
“We are delighted that finally, we can welcome back our guests in THE LOFT and the Sunrise Lounge after such a long time. Customer centricity is at the heart of everything we do, also in extremely challenging circumstances. While we continue to apply the highest standards concerning health safety, we look forward to offer our guests an exceptional experience and provide them peace of mind.” explains Peter Gerber, CCO & CEO of Brussels Airlines. “Working together with a partner like Aramark, enables us to offer an exceptional guest experience, even within the limitations of the current health crisis. On top of our shared passion for hospitality, also Aramark’s sustainability approach, towards both people and planet, make them the perfect partner for our lounges. We are grateful to be able to welcome them to the aviation industry.”
“Aramark is extremely honoured and proud to team up with Brussels Airlines in offering a high quality catering service within the lounges located at Brussels Airport." Says Stijn Crombé, Executive Managing Director Belgium – Netherlands – France - Luxemburg. "Our local Belgian approach with the support of our international teams in the management of airport lounges, our passion for service excellence, have naturally brought us closer to Brussels Airlines. It is by sharing the same vision, the same philosophy, that we can build a solid partnership. As we all know, Brussels Airlines "goes the extra smile", Aramark Belgium "goes the extra culinary experience". Together we want to make Belgium shine all over the world. With awards already granted in the past to the Brussels Airlines lounges, Aramark is keen to take up the challenge of maintaining this award alongside them.”