Partnerschaft IHG mit Mr & Mrs Smith

ANZEIGE

qf001

Erfahrenes Mitglied
14.03.2010
619
92
Nähe ZRH
ANZEIGE
News von IHG:

https://www.ihgplc.com/en/news-and-...-smith-announce-exclusive-loyalty-partnership

Key highlights of  IHG’s loyalty partnership with Mr & Mrs Smith: 

From early 2020, IHG Rewards Club members will have the opportunity to earn and redeem points during qualified stays at over 500 luxury and boutique Mr & Mrs Smith properties.  

IHG Rewards Club is one of the world’s largest hotel loyalty programmes, with more than 100 million enrolled members.

IHG Rewards Club points can be earned and redeemed at participating Mr & Mrs Smith hotels booked through IHG’s direct channels only.

The partnership gives IHG’s members more choice in where to go, with the addition of Mr & Mrs Smith properties in 14 countries where IHG doesn’t currently have open hotels. 

IHG’s most loyal guests, including InterContinental Ambassadors and Kimpton Inner Circle members, will enjoy a free Smith Extra such as a bottle of champagne, picnic hamper or 30-minute massage on arrival at every Mr & Mrs Smith hotel, as well as automatic room upgrades whenever available.

Elite IHG Rewards Club members will receive their tier Bonus Points on eligible room rates (10% Gold Elite, 50% Platinum Elite, 100% Spire Elite). 
 

HAM76

Erfahrenes Mitglied
21.09.2009
3.588
2.194
HAM
Bei dem Namen denke ich eher an den Film ähnlichen Namens, aber 32 Hotels in London alleine zwischen Tower Bridge und Notting Hill ist schon eine Nummer... Dazu die IHG Hotels. So viele Hotels mehr haben wir in ganz Deutschland auch nicht.
 
  • Like
Reaktionen: Andie007

adiru

Erfahrenes Mitglied
05.10.2009
1.114
296
JFK
Die Hotels tauchen jetzt auch in der Buchungsübersicht bei IHG auf, allerdings noch nicht buchbar.
Interessant finde ich die beiden Häuser in Arosa (Valsana) und Lech (Severin's Alpine Retreat) für alle die neben dem IC Davos gerne ihre Punkte für die Skiurlaub verbraten. Wird interessant sein welche Raten (auch Award Raten) hier aufgerufen werden.
 
  • Like
Reaktionen: qf001

walesc

Reguläres Mitglied
29.09.2014
97
207
Ich kann leider nirgendwo zusätzliche Hotels erkennen, wo findet man Die denn? Danke
 

Flamewing

Reguläres Mitglied
12.03.2011
29
0
Hat zufälligerweise hier jemand irgendwelche belastbaren Infos, auf wann sich der Start-Termin verschoben hat?