"We have made a change"

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zolagola

Erfahrenes Mitglied
02.01.2014
2.037
216
FRA
Bedeutet das auch, dass Reisebureau-Buchungen nicht mehr mit Punkten honoriert werden?

Die Mail listet ja explizit "corporate travel sites" als valide Buchungsmöglichkeit auf - sicher nicht so eindeutig formuliert wie bei HHonors aber ich kann mir nicht vorstellen dass man den Vertriebsweg GDS hier ausschließen will..
 

the_jo

Erfahrenes Mitglied
20.06.2010
344
0
MUC
Nun klargestellt

We recently sent an email about changes to your member benefits that come into effect at the beginning of next year. We’ve realised that some of the details may not have been very clear, and we’re sorry if we caused any confusion. Our intention is always to be transparent with you about our programme. In this instance, we could have been clearer in our message.

We would like to reassure you that when you book directly with IHG® (IHG.com, the IHG® App, IHG® brand sites, Central Reservations, or Hotel Direct), nothing will change, and this also applies to corporate business bookings made through your company’s travel agency or travel department. You will continue to receive all the wonderful IHG® Rewards Club membership benefits that you enjoy today.
 
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Reaktionen: wsvfan55 und jotxl
H

HGFan

Guest
nothing will change, and this also applies to corporate business bookings made through your company’s travel agency or travel department.
wo sich die frage stellt wo das "travel department" nun Reservieren soll. Meinen die sozusagen das "travel department" bestellt über die IHG Seite für eine MA oder ob das "travel department" über einen 3dt Anbieter bestellt.