Your booking no longer exists:XXXXX
It appears that your booking 'XXXXX' no longer exists on the reservation system. If you did not cancel the booking, we advise that you check your reservation is still valid
Wann kann man eigentlich mit der neuen App rechnen?
Welcher neuen App??
Es wird keine Droid gegen sagt Chris
It's in the pipeline! The subscription for the additional services will a) pay for the data feeds for the flight data, and b) go towards an android version
wer für die App bezahlt hat, ist jetzt ja noch mehr der Depp, nachdem LH Group alle Buchungen gelöscht hat (Zugang verweigert)![]()
wer für die App bezahlt hat, ist jetzt ja noch mehr der Depp, nachdem LH Group alle Buchungen gelöscht hat (Zugang verweigert)![]()
Kann man LH Flüge irgendwann mal wieder einsehen oder ist dies jetzt Geschichte?
Hi Hi there,
We wanted to get in touch to explain why you may have recently received cancellation notifications about your upcoming bookings made with Lufthansa Group, or not been able to look up Lufthansa Group bookings using your Amadeus booking reference.
Unfortunately, Lufthansa Group has chosen to block all third parties from accessing their data, restricting Amadeus access to your bookings with Lufthansa, Swiss, Austrian, Brussels, Eurowings, Edelweiss and SunExpress.
For the time being, this means that MyFlights can no longer retrieve your Lufthansa Group bookings and monitor these bookings for changes (if your booking was made through an Amadeus travel agent, MyFlights may still be able to access it). You can now only view these bookings via Lufthansa Group applications.
You can still add your Lufthansa Group bookings to your MyFlights account by linking it with your TripIt account, or by manually adding these bookings to MyFlights - however we are no longer able to monitor these bookings for changes. If you have upgraded your account to MyFlights SILVER or MyFlights GOLD, we can confirm flight monitoring for Lufthansa Group flights is unaffected.
Despite these changes, we hope MyFlights continues to be an asset to your travel. We will soon be launching a new version of the MyFlights app, including the additional functionality now available on MyFlights on the web. Watch this space!
And as ever, please don't hesitate to get in touch with any questions.
All the best,
The MyFlights Team
Angeblich haben alle Drittseiten keinen Zugriff mehr, aber wenn man bezahlt, dann geht es! [emoji849]
Angeblich haben alle Drittseiten keinen Zugriff mehr, aber wenn man bezahlt, dann geht es!
Grad per Email rein geflattert:
Schon interessant!
Angeblich haben alle Drittseiten keinen Zugriff mehr, aber wenn man bezahlt, dann geht es! [emoji849]
Da gibt es auch einen Thread dazu: http://www.vielfliegertreff.de/airl...eckmytrip-myflights-nicht-mehr-aufrufbar.html
Das Flight Monitoring in der Bezahlversion hat afaik nichts mit dem Buchungs Monitoring zu tun und zieht die Daten (Verspätungen, Cancellations) aus anderen Quellen (die werden auch nicht in der Buchung erfasst, da kurzfristig vor Abflug). Also auch in der Bezahlversion besteht kein Zugriff auf LH Buchungen.
Wobei sich mir schon die Frage stellt, wie das flight monitoring klappen soll, wenn ich den Flug nur manuell eingeben kann...
Hatte FlightTrack (direkten) Zugriff auf Buchungen?![]()
Funktionieren bei Euch in der App noch die Push-Mitteilungen, wenn sich etwas in den Buchungen geändert hat?
Oder wurde das Feature auch gestrichen?
Bekomme seit einigen Wochen keine Nachricht mehr (und auch keine Email), obwohl die Einstellungen dementsprechend gesetzt sind...![]()
Funktionieren bei Euch in der App noch die Push-Mitteilungen, wenn sich etwas in den Buchungen geändert hat?
Oder wurde das Feature auch gestrichen?
Bekomme seit einigen Wochen keine Nachricht mehr (und auch keine Email), obwohl die Einstellungen dementsprechend gesetzt sind...![]()