ANZEIGE
Hoi,
Ich wollte gerne meinen kleinen Sohn bei MM und JetFriends registrieren. Wir wohnen in der Schweiz und scheinbar gibt es hier kein JetFriends.
Schade. Kennt ihr den Grund? Gibt es eine Chance, dass das noch kommt oder sich ändert?
Wäre ja schade wenn der kleine bis zum 18. Geburtstag bei der Oma in Österreich wohnen müsste
Grüsse
Ich wollte gerne meinen kleinen Sohn bei MM und JetFriends registrieren. Wir wohnen in der Schweiz und scheinbar gibt es hier kein JetFriends.
Code:
Note
Unfortunately, member with residence in Switzerland and Liechtenstein cannot register at JetFriends, as these two countries do not participate in the JetFriends programme.
Simply log in to miles-and-more.com instead. Here you can use all of the services offered and also always find out your current mileage account balance.
You can nevertheless still discover our exciting, freely accessible content at jetfriends.com: Solve a tricky quiz, play our online games or take a look at JetWorld to see which destinations are currently popular.
Schade. Kennt ihr den Grund? Gibt es eine Chance, dass das noch kommt oder sich ändert?
Wäre ja schade wenn der kleine bis zum 18. Geburtstag bei der Oma in Österreich wohnen müsste
Grüsse