"Dear xxx,
Thanks for your patience. I now have an update about your locked account.
We’ve completed our review, and I’m afraid we’ve made the decision to permanently close your account.
These are complex decisions, but unfortunately this is final and can’t be appealed. At this moment we do require you to transfer any remaining funds from your account as soon as possible. Failure to remove these funds within 21 days, will prompt us to send any available funds on your account back to the relevant source, which will take 3 – 5 business days once initiated. Any future inbound payments to this account will now be rejected.
You’ll still have access to this in-app chat if you have any follow-up questions.
Best regards,
Team Revolut"
Revolut macht also wirklich ernst und schließt jetzt Accounts, die zu exzessiv Meilen generieren. Könnte mit den momentanen Bestrebungen zusammenhängen zeitnah Geld zu verdienen.
Revolut hatte mich übrigens bereits einmal aufgrund meines Aufladeverhaltens verwarnt worauf ich allerdings nicht eingegangen bin. Diese Nachricht also nicht als Beschwerde verstehen sondern als eine Einschätzungshilfe bezüglich der Aussagen und Konsequenzen des Revolut-Supports - ich war bestimmt kein profitabler Kunde!