Hard Rock Rewards

ANZEIGE

maxbluebrosche

Super-Moderator
Teammitglied
17.01.2010
8.530
33
zwischen HAJ & PAD
ANZEIGE
Es gibt auch ne richtige Plastikkarte, die wird im Normalfall 4-6 Wochen nach Registrierung verschickt.

Die Pins kommen mal so mal so, mein 100er kam erst 7 Wochen nach dem Besuch, mein 125er heute (Besuch war am 22.05.) :)
 
  • Like
Reaktionen: sibi und Nordlicht78

sibi

Erfahrenes Mitglied
03.06.2010
1.146
40
LB/GRZ
Hat jermand Erfahrung damit wenn man ein Hard Rock Hotel über Expedia, booking,com etc bucht, ob die Nächtigung als verfied visit gewertet wird.
 

sibi

Erfahrenes Mitglied
03.06.2010
1.146
40
LB/GRZ
Gestern dieses mail erhalten
Dear sibi,
This October, Hard Rock Rewards will turn three years old. During these initial years, we have welcomed millions of fantastic Hard Rockers into the program – and have also received lots of feedback from you, our Hard Rock Rewards VIPs. We listened – and are now preparing to evolve Hard Rock Rewards to better recognize and reward our most valued members who patronize us most often – giving everyone the Rock Star treatment they deserve.

As we work on the evolution of the current program and our efforts to achieve the above stated goals, effective September 30, 2015, Hard Rock will no longer be offering for sale or accepting renewals of paid VIP Program Memberships. Current VIP Members will not be able to renew their VIP Membership. Your VIP Membership benefits will be valid through your expiration date. We know you value the Collectors site and Events, so we will ensure you continue to have access to both of those."


Man kann sich damit die VIP-Mitgliedschaft nicht mehr erkaufen, gab wohl zuviele "First Available Priority Seating" :D

Mal abwarten was die Änderungen bringen werden
 

Matzinger

Erfahrenes Mitglied
19.06.2010
2.748
56
HAM, LAS, SIN
Gestern dieses mail erhalten
Dear sibi,
This October, Hard Rock Rewards will turn three years old. During these initial years, we have welcomed millions of fantastic Hard Rockers into the program – and have also received lots of feedback from you, our Hard Rock Rewards VIPs. We listened – and are now preparing to evolve Hard Rock Rewards to better recognize and reward our most valued members who patronize us most often – giving everyone the Rock Star treatment they deserve.

As we work on the evolution of the current program and our efforts to achieve the above stated goals, effective September 30, 2015, Hard Rock will no longer be offering for sale or accepting renewals of paid VIP Program Memberships. Current VIP Members will not be able to renew their VIP Membership. Your VIP Membership benefits will be valid through your expiration date. We know you value the Collectors site and Events, so we will ensure you continue to have access to both of those."

Geil! Bestimmt werden die "Verified Visita" wieder auf Null gesetzt, damit wir die ganzen Läden noch mal abklappern dürfen. :D

Das finde ich aber gut und nachvollziehbar. Der käufliche Status war schon ein wenig albern. Hoffentlich sterben die VIP-Jahres-Pins nicht. Die finde ich gut.

Und mal sehen, ob die Indianer auch auf so witzige Ideen wie Status Stars kommen oder über einen Lifetime-Status nachdenken...
 
  • Like
Reaktionen: sibi

Matzinger

Erfahrenes Mitglied
19.06.2010
2.748
56
HAM, LAS, SIN
Gestern dieses mail erhalten
Dear sibi,
As we work on the evolution of the current program and our efforts to achieve the above stated goals, effective September 30, 2015, Hard Rock will no longer be offering for sale or accepting renewals of paid VIP Program Memberships. Current VIP Members will not be able to renew their VIP Membership. Your VIP Membership benefits will be valid through your expiration date. We know you value the Collectors site and Events, so we will ensure you continue to have access to both of those."

Die Möglichkeit seinen aktuellen VIP-Status noch einmal käuflich zu verlängern existiert schon nicht mehr, richtig?! Oder bin ich einfach zu blind diese zu finden? Sonst hätte ich jetzt noch mal verlängert... sicher ist sicher. :cool:
 

sibi

Erfahrenes Mitglied
03.06.2010
1.146
40
LB/GRZ
Die Möglichkeit seinen aktuellen VIP-Status noch einmal käuflich zu verlängern existiert schon nicht mehr, richtig?! Oder bin ich einfach zu blind diese zu finden? Sonst hätte ich jetzt noch mal verlängert... sicher ist sicher. :cool:

Richtig ! Du bist leider nicht blind., habe auch nichts mehr gefunden. Meiner läuft auch im Oktober aus [emoji19]
 
  • Like
Reaktionen: Matzinger

Matzinger

Erfahrenes Mitglied
19.06.2010
2.748
56
HAM, LAS, SIN
Nun haben wir den 2. Oktober und mein HRC VIP-Status ist weg. Wenn ich es richtig überblicke, dann gibt es noch keinerlei Informationen, wie künftig den VIP-Status erlangt werden kann.

Hoffentlich geben die Indianer bald mal etwas Gas in dieser Sache.
 
  • Like
Reaktionen: sibi

sibi

Erfahrenes Mitglied
03.06.2010
1.146
40
LB/GRZ
Nun haben wir den 2. Oktober und mein HRC VIP-Status ist weg. Wenn ich es richtig überblicke, dann gibt es noch keinerlei Informationen, wie künftig den VIP-Status erlangt werden kann.

Hoffentlich geben die Indianer bald mal etwas Gas in dieser Sache.

Meiner ist am 15.10 Geschichte :(
 

sibi

Erfahrenes Mitglied
03.06.2010
1.146
40
LB/GRZ
ANZEIGE
American Express Payback Card
Meiner ist am 15.10 Geschichte :(

Nachdem meine VIP Mitgliedschaft gestern agbelaufen ist hatte ich dieses mail heute in meinem Postfach


Your membership status has changed

Hallo sibi,

Your Hard Rock VIP Membership has expired.

You are still a Hard Rock Rewards Member, which means you can still earn benefits when you dine, shop and stay with us, including:

• Earn 20 points for every USD$1 Qualifying Purchase at participating Hard Rock Cafes,
Rock Shops and Rockshop.hardrock.com
• Earn 10 points for every USD$1 Qualifying Purchase at Hotels
• Dedicated check-in at Hard Rock Hotels
• USD$15 Rewards Coupon for every 5,000 points
• Priority Seating Reward Coupon after every 3rd visit

We’re happy to have you as a Hard Rock Rewards member.


super Änderung :(:mad: You need only 2 more visits

hrc.jpg
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Like
Reaktionen: Nordlicht78