ANZEIGE
Ich werde "meinen" Jumbolino sehr vermissen, wenn er denn dann 2014 ausgemustert werden wird. Kann mir noch gar nicht vorstellen, auf meiner "Rennstrecke" ZRH-LCY ein anderes Gerät zu fliegen. Und meine Signatur muss ich spätestens dann wohl auch ändern. Naja,... wie auch immer! ;-) Aber nun zum Thema.
Auf der Strecke ZRH-LCY aber gab es dieser Tage das hier:
A Swiss Avro RJ-100, registration HB-IXW performing flight LX-456 from Zurich (Switzerland) to London City,EN (UK), was climbing through FL250 about 100nm west of Zurich when the crew initiated an emergency descent and the passenger oxygen masks were released. The aircraft descended to FL100 and returned to Zurich for a safe landing on runway 14 about 40 minutes later.
The flight was cancelled, the passengers were rebooked onto the next flights.
The airline confirmed a gradual loss of cabin pressure.
Incident: Swiss RJ1H near Zurich on Jul 2nd 2012, loss of cabin pressure
Wer von Euch hat denn (unabhängig nun vom Fluggerät) auf einem Flug plötzlich schon einmal die Sauerstoffmasken vor dem Gesicht baumeln gehabt? Erleben möchte ich das ehrlich gesagt nie! (3x klopf auf Holz).
DUS
Auf der Strecke ZRH-LCY aber gab es dieser Tage das hier:
A Swiss Avro RJ-100, registration HB-IXW performing flight LX-456 from Zurich (Switzerland) to London City,EN (UK), was climbing through FL250 about 100nm west of Zurich when the crew initiated an emergency descent and the passenger oxygen masks were released. The aircraft descended to FL100 and returned to Zurich for a safe landing on runway 14 about 40 minutes later.
The flight was cancelled, the passengers were rebooked onto the next flights.
The airline confirmed a gradual loss of cabin pressure.
Incident: Swiss RJ1H near Zurich on Jul 2nd 2012, loss of cabin pressure
Wer von Euch hat denn (unabhängig nun vom Fluggerät) auf einem Flug plötzlich schon einmal die Sauerstoffmasken vor dem Gesicht baumeln gehabt? Erleben möchte ich das ehrlich gesagt nie! (3x klopf auf Holz).
DUS
Moderiert: